Subject: Andmekaitsespetsialist - SIA Dokumeds Eesti filiaal
From: "Johanna-Britt Haabu [COBALT]" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Thu, 8 May 2025 11:03:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Andmekaitse Inspektsioon

Edastan SIA Dokumeds Eesti filiaali (registrikood 11425292) teatise 
andmekaitsespetsialisti määramise kohta. Palume registreerida 
andmekaitsespetsialist äriregistris.

Palun andke märku, kui teil on küsimusi.

Lugupidamisega

Johanna‑Britt Haabu

Vandeadvokaat

T  <tel:887> +372 665 1888

 <http://www.cobalt.legal/> www.cobalt.legal

Käesoleva e-kirja saatja on COBALT büroo Eestis ja sellele kohalduvad 
järgmised  <https://www.cobalt.legal/et/cobalti-e-kirja-hoiatusklausel/> 
tingimused ja  <https://www.cobalt.legal/et/uldtingimused/> üldtingimused